Vatandaş Memnuniyet Politikası
Belediyemize gelen şikayetler (E-mailler, Telefon, Sms, Fax, dilekçe ve yüz yüze) görüşmelerden ortaya çıkan talepler İstek Takip otomasyon programında toplanmaktadır. İstek Takip Programı yolu ile tespit edilen müşteri şikayetleri veya teşekkürlerin yoğunlaştığı yerler, konular ve zamanları, müşterilerin hizmetlerinden beklentileri ve memnuniyeti açısından önem arz etmektedir.
Vatandaşlarımız belediyeye istek, şikayet ve önerilerini daha kolay ve hızlı bir şekilde bildirmelerini sağlamak amacı ile oluşturulan 0539 552 69 01 numaralı WhatsApp numarasından bizlere ulaşabilirsiniz.
Eğer gelen çağrı çok hızla çözülmesi gereken problem ise (yaralı sokak hayvanları,Doğal afet,Yangın,Cenaze,Sokak hayvanı saldırısı vb gibi) WhatsApp numarasından istek ve şikayetler kayıt altına alır.İlgili birim yöneticisine yönlendirir ve ilgili birim yöneticisini telefonla uyarır.
Kurumumuz vatandaşlarımız her türlü şikayetini memnuniyetle karşılayarak,mümkün olan en kısa sürede en uygun çözümü sunmayı taahhüt eder.Her bir şikayet;adil,objektif ve tarafsız olarak,etkin ve verimli bir şekilde ve gerektiğinde yeterli kaynak sağlanarak ele alınır ve sonuçlandırılır.Sonuçlandırıldıktan sonra Geri Besleme yapılarak vatandaşlarımızın memnuniyetleri değerlendirilir.
